Powerwheel el-sykkel kit fra fastmover.no

Publisert av Agneta Torgersen den 04.06.21.

Fastmover AS er norsk importør av Powerwheel el-sykkel kit.

Powerwheel Easykit er et komplett sykkelhjul med en innebygget, kraftig elektrisk hjelpemotor. I tillegg har det et låsbart, flaskeformet batteri som enkelt monteres i festene for flaskeholderen på sykkelen. Settet inneholder dermed kun 2 komponenter og 1 kabel. Det er meget enkelt å montere. Ingen tekniske forkunnskaper er nødvendig, du bytter enkelt ut forhjulet på sykkelen din med et Powerwheel Easykit i løpet av en halvtime. Hjulet passer de aller fleste typer sykler, både med skivebremser og felgbremser, og finnes i alle hjulstørrelser.

Alle innstillinger for hjulet kan styres via bluetooth fra mobilapp.

Powerwheel Easykit passer perfekt for deg som allerede har en sykkel, men som gjerne kunne tenke deg en el-sykkel. Du kan raskt og enkelt oppgradere den sykkelen du har i stedet for å investere store summer i en helt ny sykkel.

Medlemmer av Bobilforeningen får 500 kroner rabatt pr. Powerwheel Easykit.

Benytt rabattkode: BOBIL

Nettbutikk: www.fastmover.no