Ny medlemsfordel endelig på plass!

Publisert av Agneta Torgersen den 28.09.23. Oppdatert 29.09.23.

Sammenleggbar terrasse til bobilen din fra AllTerrain.

Tenk deg å kunne sitte ute på din egen uttrekkbare terrasse, uten å måtte rulle ut et teppe eller sitte direkte på underlaget. AllTerrain leverer en sammenleggbar terrasse du trekke inn og ut under bobilen og vipps har du en veldig koselig sitteplass. En Supert løsning for å slippe grus og gress inn i bobilen! Man kan gå ut og inn uten å tenke på å ta av og på sko, helt fantastisk!

Det tar deg halvannet minutt å gjøre klar terrassen til bruk, og det går like fort å klappe den sammen og skyve den inn under bobilen igjen.

Terrasseskuffen bygger minimalt i høyden, så du trenger ikke å bekymre deg får at du skal bli for lav under bobilen. Denne gjør også at terrassen er ren og pen etter kjøring.

AllTerrain bobilterrasse er foreløpig i to standard størrelser. Men, det er bare å ta kontakt så finner vi en løsning for din bil! info@allterrain.no

Bobilforeningens medlemmer får frem til nyttår 10.000 kr i rabatt på standardstørrelsene! Vis gyldig medlemskort.

Compact
Kassettstørrelse - 185cm x 115cm
Vekt - 46kg
Areal - 3.5kvm
Farge - Grå antislipp og antrasitt

Pris inkl *montering 49 900,-    39 900,- for Norsk Bobilforening frem til 31/12-23
*Standardmontering uten modifisering av originalutstyr under bil.

Medium
Kassettstørrelse - 205cm x 160cm
Vekt - 55kg
Areal - 6.2kvm
Farge - Grå antislipp og antrasitt

Pris inkl *montering 69 900,-     59 900,- for Norsk Bobilforening frem til 31/12-23
*Standardmontering uten modifisering av originalutstyr under bil.

Bestilling til info@allterrain.no, vis gyldig medlemskort for å få rabatten.

Ved tekniske spørsmål, ta kontakt på e-post eller telefon info@allterrain.no

Sjekk også www.allterrain.no