Allente

Publisert av Agneta Torgersen den 07.09.22. Oppdatert 15.05.23.

Norsk Bobilforening har inngått et samarbeid med Allente. Fra Allente får du supergode tilbud på TV-pakker, enten du vil se TV via parabol eller du bare vil streame og se TV på nett.

Med TV fra Allente er det du som er kongen av TV. Med Allente-appen ser du TV hvor du vil, når du vil. Du og dine ser på TV på flere skjermer samtidig. Du velger din egen perfekte kombinasjon av de TV-kanalene og streamingtjenestene du ønsker. Du går aldri glipp av den viktige kampen du bare mååå se. Og du kan laste ned filmer og serieepisoder når du skal ut og fly og ellers når du ikke har tilgang til nett.

Som medlem av Bobilforeningen får du den nyeste TV-boksen Allente 1 med 60% rabatt. Du sparer kr 1440 - litt av en superdeal!
Prisen på boksen vil være 936 NOK eller 39 kr/mnd i 24 måneder.

Vår TV-boks er designet for å gi deg den beste TV-opplevelsen uansett om du vil se TV via parabol eller bare streame abonnementet ditt på nett. Du plasserer Allente 1-boksen der du vil og tar med appen på bobilferie, så alle får se det de vil, på flere skjermer.

Bestill på 815 800 10.

Klikk her for å lese mer.