Viktig og nyttig informasjon fra NB sentralt!

Norsk Bobilforening henstiller alle til å følge myndighetenes retningslinjer og restriksjoner som til enhver tid gjelder som følge av utbruddet av COVID-19 (koronavirus). I denne artikkelen har vi samlet en del informasjon om hvordan NB forholder seg til til situasjonen, endringer i planlagte aktiviteter og litt om andre saker som berører oss. Vi oppdaterer fortløpende kalenderen.

Brev til Helse - og Omsorgsminister Bent Høie

På vegne av NHO Reiseliv, Norges Caravan Bransjeforbund, Norsk Bobil og Caravan Club og Norsk Bobilforening er det sendt et brev til Helse - og Omsorgsminister Bent Høie. Her bes det om gode retningslinjer og håndtering av smitteverntiltak slik at campingplasser i hele Norge kan gjenåpnes.

Revidert nasjonalbudsjett

Revidert nasjonalbudsjett og omtale av endring av engangsavgiften for bobiler. Norsk Bobilforening og KNA ønsker å melde sin bekymring for at avgiftsomleggingen ikke vil skje på en provenynøytral måte, og har derfor sendt brev til Stortinget.

Canal Digital

Norsk Bobilforening har inngått et samarbeid med Canal Digital. Da Canal Digital og Viasat nå har slått seg sammen, tar det noe lenger tid å få på plass selve avtalen. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves heter det seg. Så følg med, avtalen er snart på plass.

Bulder Verksted AS

Norsk Bobilforening, Region Nordland, har nå inngått en avtale med Bulder Verksted AS. 5% rabatt på ordinære verkstedtimer, og 15% rabatt på priser fra grossist.

Annonser: