Lanofilm Antirust AS - ny medlemsfordel

Publisert av Agneta Torgersen den 08.02.24. Oppdatert 19.02.24.

Lanofilm Antirust gir 1000,- i avslag på ordinære priser. Ordinære priser på bobiler starter på 6900,- opptil 8900,- De bruker to forskjellige beskyttelsesmetoder. For biler der rusten allerede er kommet bruker de Lanofilm Caravan Beskyttelse som er lanolinolje/sauefett. Dette er et nytt produkt spesielt utviklet for bobiler. Produktet har ingen sjenerende lukt, levetid for behandling er 2-3 år. For rustfrie biler bruker de Lanofilm TopCoating. Dette er en gjennomsiktig og overflatetørr voksbeskyttelse. Den er svært slitesterk og har en levetid på 3-5 år.

For de bilene med treplater under, vil Lanofilm Caravan Beskyttelse beskytte mot vanninntrenging og jorddamp. Uten beskyttelse på disse treplatene er de svært utsatte. De er klar over at det diskuteres om sauefett tiltrekker seg mus, dette gjelder ikke for Lanofilm da deres produkter er tilnærmet luktfrie. Lanofilm Caravan Beskyttelse er ett nytt produkt som det satses mye på. Det vil bli tilgjengelig i deres nettbutikk våren 2024, i 5L kanneforpakning. Det er om våren rusten er mest aggressiv, og det er om våren det er mest gunstig å beskytte kjøretøy. For personbiler tilbyr de en rabatt på 750,- pr. kjøretøy for standard behandling. Vi stiller også med gratis rustsjekk. Lanofilm Antirust finner du i Sandnes, Nærbø, Vikeså, Mandal, Grimstad og Arendal. Bookinginformasjon finner du på deres hjemmeside. Husk å oppgi at du er medlem av Norsk Bobilforening. Antirust1 Stavanger AS Gravarveien 51, 4306 Sandnes
Tlf: 413 00 725 Nærbø Antirust AS Bjorhaugslettå 2, 4365 Nærbø
Tlf: 940 71 099 Vikeså