Fjord Line avtale på plass for 2024

Publisert av Agneta Torgersen den 27.02.24. Oppdatert 12.04.24.

Avtalen gir medlemmer rett til transportreiser ved bestilling av bilpakker for inntil 5 personer med bestillingskoder som spesifisert i denne avtalen. Rabatten gjelder Fjord Lines til enhver tid ordinære priser og ved ledig kapasitet om bord på følgende ruter:

Bergen/Stavanger – Hirtshals:
10% av ordinær pris. Rabatten gjelder på Fjord Lines til enhver tid ordinære priser og ved ledig kapasitet.
Kristiansand – Hirtshals og innenriksreise Bergen-Stavanger: 10% av ordinær. Rabatten gjelder på Fjord Lines til enhver tid ordinære priser og ved ledig kapasitet.

Turkode HBO-KV gir 10% på innenriksreiser mellom Bergen og Stavanger.
Bruk turkode: HBO-KV og denne linken: Fjord Line Booking

Følgende turkoder gir 10% rabatt på person på cruise fra Vestlandet og fra Kristiansand.
Man kan velge om man vil være om bord hele rundturen eller ha en dag i land.

Cruise fra Bergen/Stavanger bli om bord:
Bruk turkode HBO-CDO og denne linken: Fjord Line Booking

Cruise fra Bergen/Stavanger dag i land:
Bruk turkode HBO-CD1 og denne linken: Fjord Line Booking

Cruise fra Kristiansand til Bergen:
Bruk turkode: HBO-CD5 og denne linken:  Fjord Line Booking

Cruise fra Kristiansand til Stavanger:
Bruk turkode: HBO-CD6 og denne linken: Fjord Line Booking
Bestilling og betaling: I. Kun medlemmer i Norsk Bobilforening har anledning til å benytte seg av denne avtalen og bestillingskoder må registreres ved bestilling for å oppnå rabatt. Medlemskort kan kreves fremlagt ved innsjekk. II. Bestilling: a. På Fjord Line sin nettside www.fjordline.com b. Via telefon 51 46 40 99 (servicegebyr NOK 125,- per bestilling tilkommer). Benytt følgende koder ved bestilling: Bilpakke økonomi: Web booking: HBO-ESTD/Telefonbooking: BO-ESTD. Bruk denne linken: Fjord Line Booking Bilpakke flex: Web booking: HBO-FSTD/Telefonbooking: BO-FSTD. Fjord Line Booking Viktig ved bestilling: Trykk på «Bruk tilbudskode» først. På denne måten registreres rabatten. Rabatten er ikke synlig før man trykker på "Betal reisen". III. Rabatter blir ikke gitt i de tilfeller der bestiller ikke benytter bestillingslink oppgitt i denne avtale eller refererer til denne avtale på kjøpspunktet. IV: Alle reiser hos FL betales umiddelbart ved bestilling via kredittkort/bankkort. V: Det er et begrenset antall billetter til rabattert pris tilgjengelig per seiling. VI: Fjord Lines ordinære reisebestemmelser og avbestillingsregler gjelder ved bestilling, og de reisende plikter å sette seg inn i disse før avreise. Oppdaterte reisebestemmelser og avbestillingsregler finnes til enhver tid på www.fjordline.com.