Egelunds Camping Lønstrup, Danmark

Publisert av Agneta Torgersen den 06.08.19. Oppdatert 21.10.19.

Egelunds Camping er en flott moderne 3-stjerners familieplass, med en hyggelig atmosfære. Det er god bevoksning rundt plassen, som ligger flott plassert nær hav og by i fiskerleiet Lønstrup. Plassen er utstyrt med 5-stjerners velferds- og sanitærbygning. Det er familiebad, barnerom m/puslebord og barnetoalett. Samtlige rom er med gulvvarme.

På selve plassen er det mulighet for trådløst internett, kiosk, myntvaskeri, frisør, galleri samt en hyggelig restaurant. Take away er også en mulighet, som eventuelt kan nytes i hytten, campingvognen eller teltet. For de yngste campister er det store utfoldelsesmuligheder på Egelunds Camping. De kan boltre seg i oppvarmet basseng med vannsklier, det er også barnebasseng. Det er ny stor lekeplass med alt hva barna ønsker, som hoppepute, gynger, karuseller, klatrestativ, sandkasse og lekehus. Det er også mooncars, dinocars samt to- og trehjulssykler til fri bruk. Den flotte badestranden ligger kun 800 meter fra plassen.

Les mer her: www.loenstrup-camping.dk/

Egelunds Camping
Rubjergvej 21, Lønstrup
9800 Hjørring

E-post: info@959.dk

Kundekveld Fardal Bil AS, Egersund

onsdag 22. januar kl. 07:42

Årsmøte Region Nordland 2020.

tirsdag 21. januar kl. 18:03

Innkalling til Årsmøte Region Sør