• Viktig info - Nytt medlemssystem

Norsk Bobilforening ønsker å forberede sin kommunikasjon med medlemmene, frivillige og styrene. Derfor har vi nå tatt i bruk "Styreweb", som vil være vårt nye medlemssystem.

Kommunikasjonen foregår hovedsaklig i en app som heter "Gnist". Vi vil sende ut en invitasjon til å logge inn på Gnist i sommer, så om dere får e-post eller SMS fra Styreweb eller Gnist så kan det være lurt å lese disse. Det er også viktig at dere da logger dere inn og kontrollerer personalia og kontaktopplysninger på hovedmedlemmet og familiemedlem.
    Styreweb/Gnist vil etter hvert gi NB mange muligheter, og vi vil utnytte disse mulighetene i større grad senere. Til å begynne med vil forbedringen være at NB sine medlemmer får tilgang til elektronisk medlemskort, medlemsbladet Bobilen, oversikt over medlemsfordeler, aktivitetskalender og nyhetsbrev i appen Gnist.
    Parallelt vil vi bygge opp nettsidene på nytt på en mobilvennlig plattform, slik at siden blir mer oversiktlig og at brukeropplevelsen blir bedre.
    Av praktiske årsaker vil NB gå over til å ha ett hovedforfall i året på kontingenten i stede for fakturering hver måned. Det medfører for eksempel at de som faktureres nå i juni fra Styreweb vil få en kontingent som varer ut 2019. Hovedforfall for medlemsåret 2020 vil være i mars.
    Ha litt tålmodighet med oss. Vi vil åpne Gnist for dere så snart vi kan. Det gjenstår litt testing, oppsett av digitalt medlemskort og å legge inn innhold.