Bergen Antirust AS

Publisert av Agneta Torgersen den 05.08.19. Oppdatert 03.02.21.

Bergen Antirust AS tilbyr en miljøvennlig understellsbehandling for dine kjøretøy med lanolinoljen Fluid Film.
Fluid Film nøytraliserer salt og stopper rustangrep på din bil slik at du unngår verditap.
Husk å vise gyldig medlemskort. Tilbudet gjelder også familie (utflyttede barn, men da må de vise medlemskort for hovedmedlem, og hovedmedlemmet må være med).

Det finnes 2 behandlinger til bil:
Liten standard behandling: 10% rabatt og pris fra kr. 3295.
Stor behandling: 15% rabatt og pris fra kr. 4991.

Prisene er basert på hvor mye plast og deksler som må demonteres.

Bobiler:

Bobilbehandling: 15% rabatt.
Bobil inntil 7 meter kr. 4549.
Bobil over 7 meter kr. 4955.

De har også en tilleggspakke som heter Bergensbehandlingen. Denne koster 995,- ekstra.
"Ny og bedre fordel" for 2019 grunnet stor suksess med 30% på Bergensbehandlingen. Bergensbehandlingen kan man legge til den vanlige pakken, slik at de sprøyter hele bilen med den tykkeste Fluid Film oljen, og bruker kun den vanlige tynne oljen i hulrom. Denne er utviklet for å tåle røffere vestlandsklima med mye vann og sprut under bilen, og er tilnærmet luktfri kontra den tradisjonelle behandlingen. Denne behandlingen får man også 15% rabatt på. Så dersom det gjelder en bobil inntil 7 meter vil dette koste kr. 4712 inkludert alt. Denne behandlingen anbefales.
Har bilen mye rust og er hardt angrepet, råder de til å bruke den tradisjonelle oljen. Dette fordi den kryper bedre. Dette gjelder også for vanlige biler, hvor man kan velge dette som tillegg om man er litt tander på lukt de første 14 dagene.

Bergen Antirust har løftesøyler til lastebil/buss som løfter bobilene opp i lufta for å behandle dem. Dette gir en meget god tilkomst under bilene. Om kunde ønsker å se under bilen eller lurer på noe angående bilens understell er de hjertelig velkommen til å bruke venterommet. Kunden får da, om ønskelig,  være med å se hva som bør gjøres og hva som har blitt gjort.

Bergen Antirust AS
Litleåsvegen 2