Tryg Forsikring

Publisert av Agneta Torgersen den 05.08.19. Oppdatert 11.10.23.

Gode grunner til å velge Tryg

Unike forsikringsavtaler
Norsk Bobilforening og Tryg har sammen utviklet en helt unik forsikringsavtale for deg som er medlem i bobilforeningen.

Gode forsikringer - hele 25 % rabatt
Du får inntil 30 % rabatt på bobilforsikringen, og inntil 25 % rabatt om du samler de andre forsikringene dine hos Tryg.

Rask og god hjelp
Hos oss kan du føle deg trygg. Du får rask og god hjelp når du trenger det. Det er enkelt å melde en skade via tryg.no, og veldig mange saker blir gjort opp med en gang.

Trygghet på 15 minutter
Sett av et kvarter til en prat med en rådgiver i Tryg. Få hjelp til å gå gjennom dine forsikringsbehov, og sørge for at du er riktig forsikret.
Kontakt Tryg på telefonnummer 55 17 26 69, og snakk med en rådgiver som har erfaring med samarbeidsavtalen mellom Tryg og Norsk Bobilforening.
Ønsker du at Tryg ringer deg? Legg igjen telefonnummeret dit her, så blir du ringt opp på et tidspunkt som passer deg.

Sjekk pris og kjøp forsikring på Tryg.no
Velger du å kjøpe forsikringene dine på nett, får du 10% det første året. Dette kommer i tillegg til medlemsrabattene.

Les mer om forsikring på Tryg.no.