Seläter Camping, Sverige

Publisert av Agneta Torgersen den 06.08.19. Oppdatert 22.10.19.
Seläter Camping er en rolig og stille familiecamping, en idyll for deg som elsker naturen. Campingen ligger i et skjermet område med skogen som nærmeste nabo, men fremdeles nærme salt hav og en fantastisk skjærgård.
På campingen finner dere lekeplass med hoppepute, tråbiler, megasjakk, minigolf samt paintball-bane. De har fine oppmerkede naturstier med naturlig overgang til vestkyststien og Bohusleden.
En liten butikk med stort sortiment, alt du kan tenke å behøve under ferien.

På 900 meters avstand ligger Seläterbadet med vannsklie, hoppetårn, sandstrand og en stor herlig gressplen.Like nord er flotte Capri med en fantastisk sandstrand og nydelige varme klipper med utsikt over Norge.
For deg som elsker Golf ligger vi like ved Strömstad Golfklubb.

Hvordan det fungerer å campe hos oss:
Innsjekking er etter kl. 15.00 i resepsjonen og utsjekking innen kl. 12.00 på avreisedagen. Selvfølgelig har vi gratis parkering hvor du bor, plassen er 10 x 10 m. Kun ett kjøretøy per plass. Besøkende henvises til parkeringsplassen utenfor campingområdet. Våre stikkontakter inneholder 10 amper.  Adaptere er tilgjengelig i resepsjonen hvis nødvendig. Dusj koster 1,50 kr / minutt, du betaler et kort i resepsjonen. Balanseleseren er på kjøkkenet av servicehuset. Respekter at fred og ro skal være mellom kl.  23.00 - 07.00. Drenering av tank er tilgjengelig på 4 steder. En på hvert servicehus og en nede på grusplassen ved resepsjonen.

Välkommen till oss på Seläter camping.

Les mer her: www.selater.se

Seläter Camping