Søker kandidater til Norges beste bobilplass 2020

Publisert av Agneta Torgersen den 17.11.20.

Norsk Bobilforening og Din Fritid inviterer deg til å være med og nominere din favoritt-bobilplass som kandidat for vår store avstemning i vinter.
I desember vil seks finalekandidater bli presentert hvor kun en stikker av med den gjeve tittelen "Norges beste bobilplass 2020".

Vi er alle avhengig av gode og praktiske steder å overnatte med bobilen. Kanskje din favorittplass er omgitt av vakker natur, eller et bysenter med mange tilbud året rundt? Uansett om du trives best i dype skoger eller på en fjelltopp, legg igjen navnet på din favorittbobilplass her. Din stemme teller!

Kåringen er et samarbeidsprosjekt mellom det uavhengige magasinet Din Fritid med bobil & caravan og Norsk Bobilforening. Alle medlemmer og lesere inviteres herved til å nominere sin favorittkandidat. Men det haster, så det er bare å trykke på linken under og fylle ut skjemaet. Siste frist for å nominere kandidater er 26. november kl 23.59. NB: Husk å trykk på SEND-knappen i skjemaet!

Trykk her for å avgi din stemme.