• Treffliste
  • Ognatreffet 2018

Ognatreffet blir i år arrangert 21-23 september.

Det er åpnet for påmelding

Treffet blir som noen vet første helg etter Lillestrømmessa og vi håper at mange fra de andre regionene tar turen til Ogna denne helgen som en fin høst tur.

Innkjøring starter om

21.09.2018 - kl: 13:00

19.04.2018
    Da begynner treffet å bli fullt, dette har gått fortere en det som komiteen hadde sett for seg når vi åpnet for påmelding. Nå treffet er full, så kan en melde seg på og stå på reserver liste. I 2017 fikk alle ca 40 som sto på denne listen plass etterhvert, så ikke nøl med å melde din interesse. Det du skal gjøre da, er å sende medlemsnummer og navn til følgende adresse, kate.nordstrand@lyse.net

Aktivitetsplan 2018

Aktivitesplan 2018 - Ognatreffet

Bruk av støtteben:

• Dersom du får anvist plass på kunstgrasbanen, så må du bruke treplate under støttelabber dersom dette skal brukes på din bil. Husk å ta dette med deg til treffet.

Bruk av markiser:

• Markiser skal ikke stå ute dersom det ikke er folk i bilen. Markisen kan ikke festes i bakken på kunstgrasbanen, da dette kan skade underlaget.
    • Tips: Ta med tomme 5 liters vannkanner og bruk disse som balast for å holde markise på plass når du er til stede ved din egen bil.

Skjenking:

• Hallen har ikke skjenkebevilgning. Dvs at alle må tas med seg egen drikke til maten og arrangement som pågår utover kvelden.

Kontanter:

• Anbefaler alle til å ta med seg kontanter til treffet. Det vil blir mulighet for å kunne veksle til mynt når en skal delta på aktiviteter som krever dette.

Innkjøring:

• 04.01.2018 - Innkjøring starter først 13.00 fredag 21.9.2018. Dette vil vi håndheve strengt.

Parkering:

• Vi gjør oppmerksom på at alle biler med maks vekt på 5000,- kg eller under kan eller skal parkeres på kunstgrasbanen.
    • Alle blier med høyere total vekt eller 3 akslinger skal parkeres på asfalt. Dvs at personer som ønsker å stå sammen ikke kan dette dersom bilene har ulik total vekt.
    • Grunnen for dette er at kunstgrasbanen ikke tåler store biler og at antall store biler øker og at vi da må reservere asfalt området for disse.
    Strøm
    • En kan bestille medisink strøm
    Betalingsfrist
    • Minner alle om at betaligsfristen for treffet er allerede 01.08.2018