• Treffliste
  • Treff

Julebord 2017

Sted: Herringen, Mosjøen

Region Nordland ønsker å arrangere julebord for sine fantastiske medlemmer.  Stedet blir i bygdehuset i Herringen, like nord for Mosjøen, fra fredag 17. til søndag 19.november. Innkjøring med bobil fra fredag kl 12. Strøm kun til medisinsk bruk. Vi har også mulighet til privat overnatting for noen få i nabolaget, samt to hytter ved bygdehuset. Det vil bli organisert transport fra/til Mosjøen for de som ikke bor i Vefsn.

Fredag kveld blir det sosialt samvær på huset med vafler etc. Lørdag blir det konkurranser og andre aktiviteter inne eller ute alt etter været. Det er blant annet en flott folkesti like ved huset. På kvelden blir det full julemiddag med dessert. Drikke får hver enkelt holde seg med selv.

Etterpå er det dans med musikk av "Dokkers".

Antall biler settes til 20. Dette er bare et tall. Vi setter antall deltakere på ca 60 personer.

For mer info kan dere ringe 99690079 eller 99601076. Ring gjerne disse numrene for påmelding også, eller bruk Bobiltreff.no.

Hilsen Karin og Per

PS - Blir loddsalg og gevinster mottas med takk !!

Start tid:   17.11.2017 - 12:00
    Slutt tid:   19.11.2017 - 12:00