Kjøps- og leveringsvilkår

Trygt kjøp hos Norsk Bobilforening!

Opplysninger om selger:
Norsk Bobilforening
Postboks 662, Lisleby
1616 FREDRIKSTAD
E-post: servicekontoret@bobiforeningen.no
Org.nr.: 991 225 242

Leveringstid:
Varer og medlemsskap  bestilt hos NB sendes normalt ut i løpet 2-5 virkedager.

Angrerett og angrefrist:
For kjøp i nettbutikken har du ifølge angrerettloven 14 dagers angrefrist fra det tidspunkt du mottar varen. Fristen er å anse som overholdt dersom du har gitt oss beskjed innen fristens utløp. Vi anbefaler at du gir denne beskjeden skriftlig.
Angrerettskjema skal følge med forsendelsen, både fra oss og dersom du sender varen i retur.
Hvis du ønsker å benytte deg av angrefristen må varen returneres til oss i originalemballasjen og i salgbar stand. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, refunderer vi alle faktiske kostnader du har hatt i forbindelse med kjøpet. Returkostnader dekkes av kjøper.

Andre opplysninger:
Du mister ikke angreretten ved å åpne en vareforsendelse, så lenge varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Angrerettloven griper ikke inn i rettigheter du har etter bl.a. forbrukerkjøpsloven hvis det skulle oppstå mangler eller forsinkelser. Dersom du beholder varen, kan du på visse vilkår kreve prisavslag, omlevering (ny vare), erstatning eller heve kjøpet (få pengene tilbake). Du må da reklamere innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen/mangelen. Har du spørsmål om angrerettloven, forbrukerkjøpsloven eller andre regler som angår deg som forbruker, kan du kontakte Forbrukerrådet på tlf. 815 58 200.
Internettadresse: http://www.forbrukerportalen.no

Reklamasjonsfrist
Hvis en vare du mottar fra oss skulle ha feil eller mangler kan du ha krav på at feilen blir rettet, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet. Vi anbefaler at du sender reklamasjonen skriftlig, for eksempel ved å sende en epost til: servicekontoret@bobiforeningen.no.

Dersom varen må sendes i retur, refunderer vi portoutgiftene.