Nyhetsbrev oktober 2019

Publisert av Agneta Torgersen den 18.10.19.

Ny leverandør – ny hjemmeside

Norsk Bobilforening har byttet leverandør, og har nå fått ny hjemmeside.
Vi er veldig fornøyde med hjemmesiden, både utseendemessig og brukervennligheten.
Nå har det seg slik at både kjøp & salg og forum er borte som følge av byttet, men vi jobber med å få dette på plass igjen. Dere vil få beskjed så fort dette er i orden.

Gnist, vår nye medlemsapp

Vår nye app heter Gnist. Alle som har en registrert mailadresse, skal ha fått en invitasjon til denne.
I Gnist kan du oppdatere dine kontaktopplysninger, se trefflisten, lese nyhetsbrev og se ditt digitale medlemskort. Gnist vil også være stedet hvor all kommunikasjon ut til dere vil ligge. Som for eksempel sakspapirer, protokoller, nyhetsbrev og annen relevant informasjon. Til info så ligger nå signert protokoll ute på Gnist.
Trykk her for innlogging til Gnist på PC, Mac eller nettbrett.
Ved innlogging på mobiltelefon, må dere søke opp appen Gnist enten i Appstore eller Playbutikk.

Det er mange som etterspør medlemslisten vi hadde på vår gamle app. I henhold til personvernloven har vi ikke lov til å utlevere andres opplysninger. Norsk Bobilforening er lovpålagt til å behandle personopplysninger på en måte som ikke påvirker personvernet.
Derfor vil dere ikke lenger ha muligheten til å søke opp medlemslisten noe sted. Vi beklager dette, for vi vet at denne ble brukt av mange, men slik har det nå blitt.

Servicekontoret i nye lokaler

Servicekontoret har nå flyttet til nye flotte lokaler i Bobilbygda Råde. Lokalene ligger rett ved E6, slik at dere enkelt kan finne frem.
Vi mener at å være i et «bobilmiljø» kan gi oss nye og flere muligheter som er positive for NB.
I samme bygg er også Kroken Østfold, Kingsrød Caravan, DAF Norge, Team Verksted, Iveco, Max Fritid, Autonor og Global Trucks.

Ny adresse er nå:

Norsk Bobilforening
Langøyveien 3
1640 Råde

Med dette ønsker vi dere alle en riktig god helg😊

Hilsen alle oss på Servicekontoret

image.title