• Ny avtale med DFDS Seaways

DFDS Seaways er det eneste rederiet som seiler fra Oslo til København.
    Båten til København fra Oslo seiler hver dag.

TA MED BOBILEN DIN TIL KØBENHAVN

DFDS Seaways er det eneste rederiet som seiler mellom Oslo og København. Med avgang fra Oslo hver dag kan du ta snarveien til København og slippe den lange køen i en varm bil gjennom Sverige. Dessuten får du en overnatting om bord, og du sparer både bensin og kilometer på reisen. Det beste av alt er kanskje at du vel om bord har startet reisen, og at du likevel kommer deg videre uten å måtte gjøre noe annet enn å nyte. Som medlem av Norsk Bobilforening får du 10 % rabatt på ruten mellom Oslo og København med DFDS.

Seil beinveien fra Oslo til København:

• Ankom uthvilt neste morgen
    • Masser av underholdning om bord
    • Ta med bobilen din og få det beste utgangspunktet for reisen videre

LA OSS TA DEG MED PÅ DEN FØRSTE ETAPPE AV BILFERIEN

Ferien din starter det øyeblikket du kjører om bord. Nyt utseilingen fra Oslo på skipets soldekk hvor du har utsikt til den vakre skandinaviske kysten så langt øyet kan se. Når sulten melder seg, kan du besøke en av skipets lekre restauranter – her finner du noe for enhver smak enten du foretrekker store biffer, buffé, italiensk eller gourmet.

I løpet av seilturen er det masser av underholdning for hele familien om bord. Barna kan delta i skipets skattejakt, hesteveddeløp eller kveldsklubben, mens de voksne tanker opp i skipets taxfree-butikk, slapper av i wellness-området eller besøker den populære baren, kasinoet og skipets dansegulv. Når trettheten melder sin ankomst, kan du nyte en god natts søvn i din private lugar med eget badeværelse. Neste morgen kan du nyte innseilingen til København over en lekker frokostbuffé før du setter dine føtter i København – på vei mot videre eventyr i Danmark og resten av Europa.

HERLIGE KØBENHAVN

København er det beste utgangspunktet for din ferie i Danmark. Her finnes en mengde aktiviteter for både store og små. Besøk gjerne Københavns Zoo, Tivoli, Experimentarium og Den Blå Planet, eller utforsk byens uendelige muligheter for shopping, spennende kvarterer og kulinariske eventyr blant byens restauranter. Om sommeren kan du nyte Københavns populære havnefront og smale kanaler, og om vinteren innbyr byens lys og mange julemarkeder til hygge for hele familien.

Vi hos DFDS bestreber oss på å gi deg en best mulig reise, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen om bord!

Trykk her for bestilling.