• Forum

Forumet har nå fått en oppgradering

Forum Norsk Bobilforening

Et hjelpemiddel som er gull verdt for deg som kjører bobil.

NB sitt Forum har nå gjennomgått en oppgradering og denne versjonen er publisert. Søkefunksjonen og muligheten for å sette inn bilder har eksempelsvis blitt mye bedre.

Har du spørsmål om et teknisk spørsmål, ønsker du tips og råd om reiseruter, eller har andre spørsmål? Logg deg inn på Forumet på hjemmesiden til NB. Innlogging er det samme som på hjemmesiden og app. Har du ikke denne infoen kontakter du servicekontoret så hjelper vi deg. Legg inn ditt spørsmål på Forum og du vil mest sannsynlig få mange gode svar og tilbakemeldinger. Det som er positivt med et Forum kontra andre sider som facebook er at det søkbart, og det er lettere å finne tilbake til nyttig info.

For at Forumet skal bli en stor kunnskapsbank er det viktig at medlemmene bruker Forumet. Alle må være flinke til å dele spørsmål, erfaringer, gleder og utfordringer.

Det ligger allerede mye på Forumet, men det er plass til mer.

Forumet er tenkt som en teknisk- og opplevelsesressurs for medlemmene og ikke en plass som NB skal drives fra. Tillitsvalgte og ansatte i NB vil ikke drive sitt arbeid på Forumet, og en kan ikke vente svar fra dem på Forumet. Skulle det komme inn spørsmål som er rettet denne veien, vil moderatorer henvise til riktig instans man må henvende seg for å få svar.

Til info har Forumet på plass 3 stk moderatorer som hele tiden vil være innom for sjekke Forumet, og er med på rettlede om den enkelte står fast. Det er også på plass bakenforliggende administratorer. Dette betyr at vi skal ha god kontroll.

Da gjenstår det bare å skrive i vei. Verdien av forumet vil øke med bruken.